loading...
دو نیوز | 2news.ir
admin بازدید : 102 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
--
 

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای ردکارپت

دانلود فیلم ایرانی ردکارپت

فیلم ایرانی ردکارپت با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

دانلود فیلم ردکارپت

سال تولید : ۱۳۹۲

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

کارگردان : رضا عطاران

بازیگران : رضا عطاران.سوسن پرور، امیر نوری، ماجین موسوی، عبداله مرادی، هانی صالحی، رادپور جبار، محمدجواد علی‌نقیان، حسین یاریار و…

خلاصه داستان :فیلم ردکارپت شما که غریبه نیستی، من ۳۸ سال از خدا عمر گرفتم، ۱۳ سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه، هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می کردم دیگه، اونور فکر می کنم می تونم کار کنم، می تونم شکوفا بشم. و …

دانلود فیلم ردکارپت

.

 

.

.

 

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ویژه ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 311
  • بازدید کلی : 48,211
  • ویژه ها
    تبلیغات

    ***********************

    تبلیغات در ام جوک mjok.ir